En ting til før jeg legger meg…

Jeg liker forresten at tre av bildene mine allerede er brukt på noen andres blogg, nemlig Madde sin. Så takk skal du ha! :) Alltid kjekt når noen med litt flere lesere profilerer deg litt også!

1 Response to “En ting til før jeg legger meg…”



Legg igjen en kommentar

Et sitat fra tid til annen

"What up, English?"

- Seth Green (som Ezekiel)

juli 2009
M T W T F S S
« May   Aug »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Arkiver

Kategorier

Flickr bilder

Links

RSS Min Twitter

  • En feil oppstod, og strømmen er antagelig nede. Prøv igjen senere.

