Reklame er best på reklame

reklameplakat

Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke helt forstod budskapet i denne reklamen, for jeg tror helt ærlig ikke på at kun 100 000 hevder at «TV er best på TV» og dersom det er budskapet så er det en veldig rotete måte å formidle det på. Hva har vel noe av det å gjøre med TV2 Sport kanalen? For min del, ingenting. Derfor er det enda bedre å faktisk tenke på at de muligens har en skrivefeil på en så stor plakat. For jeg tror helt ærlig, og håper at det er mer enn 100 000 som har TV2. Min teori er at det skulle ha stått «Sport er best på TV» for da ville det hele gitt mening for min del. 100 000 har dermed skaffet seg TV2 Sport. Alt gir mening. Så tommel opp til denne plakaten, du vinner prisen for best WTF?! faktor.

For de som måtte lure så henger plakaten på et bygg ved Coop Marked butikken på Skui.

Reklamer

1 Response to “Reklame er best på reklame”


  1. 1 Hanne 5 april, 2009, kl. 14:51

    Haha, fett! Min andre, men ikke så overbevisende teori, er at de mener at tv er best på tv som i foran nett-tv. Muligens. Kanskje.


Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+-bilde

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s




Et sitat fra tid til annen

"What up, English?"

- Seth Green (som Ezekiel)

april 2009
M T O T F L S
« mar   mai »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Kategorier

Flickr bilder

Links

RSS Min Twitter

  • En feil oppstod, og strømmen er antagelig nede. Prøv igjen senere.
Reklamer

%d bloggere like this: